Advertisement

רומן זדורוב : לא נמצאו כל ראיות שמעלות חשד כלפי חברותיה של המנוחה.

רומן זדורוב : לא נמצאו כל ראיות שמעלות חשד כלפי חברותיה של המנוחה.. יש להבחין בענייננו בין העניין הציבורי לבין דרישות הדין. במהלך כשלוש שנים נשמעו עדויות והוגשו לבית המשפט המחוזי בנצרת חומרים הנוגעים למאות עדים. בחקירתה, הכחישה לחלוטין את גרסתו וטענה כי היה לו מניע ברור להפליל אותה משום שנפרדה ממנו. למדובב ששהה עמו בתא סיפר על הסבל וההשפלות שספג מהרשויות מאז עלה ארצה מאוקראינה, ועל הצקות מצד תלמידים בבית הספר. אל הודאת זדורוב התווספו ראיות מחזקות.

השופט דנציגר סבר שיש לזכות את זדורוב מחמת הספק, למרות שמדובר במקרה גבולי שפסע בינו לבין הרשעה וכי רק סדרת צירופי מקרים נדירה תוביל למסקנה כי הוא הורשע על לא עוול בכפו. See full list on gov.il גיל יוחנן, יעל פרידסון) בקשתו של רומן זדורוב לעריכת משפט חוזר בעניינו התקבלה אמש (שלישי) על סמך חלק מהעילות שהעלה סנגורו ירום הלוי. אחת מחוות הדעת נגעה לשאלת סוג הלהב של הסכין ששימש לרצח. בנוסף, שמועות בדבר פעילות של כת השטן בבית הספר נבדקו והופרכו.

אחרי 9 שנים: היום יוכרע דינו של רומן זדורוב
אחרי 9 שנים: היום יוכרע דינו של רומן זדורוב from images1.ynet.co.il
May 11, 2021 · רומן זדורוב. לפני שיצא לשחזור, ביקש להודיע לסנגורו שהוא הודה בלב שלם. העליון יכריע בקרוב אם לשחרר את זדורוב מהמאסר ובאילו תנאים, אך. בתיעוד השיחה ביניהם, ניתן לשמוע כיצד הוא מספר לו בלחש על ביצוע הרצח, בעוד שבקול רם מקפיד להצהיר שהוא חף מפשע. בנוסף, שמועות בדבר פעילות של כת השטן בבית הספר נבדקו והופרכו. הוא הודה בפני המדובב בביצוע הרצח, והדגים לו כיצד רצח את המנוחה. חוות הדעת השנייה מטעם ההגנה הוגשה על ידי ויליאם בודזיאק, מומחה אמריקאי נודע לעקבות נעליים ששירת בעבר ב. May 11, 2021 · ביהמש העליון:

מבדיקת המחשב והטלפון הנייד של אח נמצא כי מאז הפרידה יחסו כלפיה היה אובססיבי.

See full list on gov.il אין שום ראיה שהחברות של המנוחה, שנחשבה לילדה פופולרית ואהודה, היו מסוכסכות איתה. לא נמצאו כל ראיות שמעלות חשד כלפי חברותיה של המנוחה. דיון בבקשה למשפט חוזר של רומן זדורוב. את השחזור ניהל חוקר דובר רוסית, שהובא במיוחד מתחנה אחרת ולא הכיר את פרטי הרצח. מבדיקת המחשב והטלפון הנייד של אח נמצא כי מאז הפרידה יחסו כלפיה היה אובססיבי. במהלך כשלוש שנים נשמעו עדויות והוגשו לבית המשפט המחוזי בנצרת חומרים הנוגעים למאות עדים. בתחילת שנת 2016 עלתה לשיח הציבורי עדותו של אדם בשם אח, שניתנה שש שנים לאחר הרצח, בה סיפר כי בת זוגו לשעבר, אק, סיפרה לו במועד הרצח כי היא שביצעה אותו. Sep 06, 2020 · תלמידת ביהס של תאיר ראדה: כמו כן, לפני הרצח חיפש זדורוב באינטרנט סרטי סנאף, קרא כתבות על הדרך בה ניתן לשסף צווארו של אדם והתעניין בטקטיקות הגנה במשפטי רצח. מדובר בעדות שנחקרה על ידי משטרת ישראל כבר בשנת 2012, ונמצא כי אין בה כדי לשנות מתמונת הראיות המעלה בבירור כי זדורוב הוא הרוצח. לטענתה, מאז נפרדו אח איים להרוס את חייה, כנקמה, שלח לה מסרונים בעלי אופי מאיים והעלה לפייסבוק תמונות עירום שלה. לדבריו, הוא הבחין במנוחה עולה במדרגות לכיוון שירותי הבנות, ומאחר שקיללה אותו הלך בעקבותיה.

בחקירתו ביום למחרת טען זדורוב שאיבד את זכרונו, אך בסופו של דבר סיפר לחוקרים על מהלך הרצח. לא נמצאו כל ראיות שמעלות חשד כלפי חברותיה של המנוחה. See full list on gov.il זדורוב הוביל את החוקר תוך שהוא מגלה פרטים אודות זירת הרצח, שמי שאינו הרוצח לא יכול היה לדעת אותם (פרטי חקירה מוכמנים. השופט דנציגר סבר שיש לזכות את זדורוב מחמת הספק, למרות שמדובר במקרה גבולי שפסע בינו לבין הרשעה וכי רק סדרת צירופי מקרים נדירה תוביל למסקנה כי הוא הורשע על לא עוול בכפו.

103FM - גיא פלג - "לי ברור שזדורוב הוא לא הרוצח"
103FM - גיא פלג - "לי ברור שזדורוב הוא לא הרוצח" from 103fm.maariv.co.il
לצד הראיות שהצטברו בעניינו של זדורוב, נשללו כיווני חקירה מקבילים: See full list on gov.il יש להבחין בענייננו בין העניין הציבורי לבין דרישות הדין. אשתו של זדורוב סיפרה למשטרה שבערב אחרי הרצח אמר לה בעלה שילדה נפלה בשירותים באסלה. הוא התמקד בהצקות חוזרות של תלמידי בית הספר במהלך עבודתו, ובעובדה שהמנוחה קיללה אותו אחרי שסירב לתת לה סיגריה. בהקשר דומה אמר למדובב: בתיעוד השיחה ביניהם, ניתן לשמוע כיצד הוא מספר לו בלחש על ביצוע הרצח, בעוד שבקול רם מקפיד להצהיר שהוא חף מפשע. בהקשר זה נטען גם כי בידה של המנוחה מצאו שערות של ילדה אחרת. הוא העלה אפשרות שכל אלה גרמו לו לאבד שליטה ולרצוח את המנוחה.

חוות הדעת השנייה מטעם ההגנה הוגשה על ידי ויליאם בודזיאק, מומחה אמריקאי נודע לעקבות נעליים ששירת בעבר ב.

את השחזור ניהל חוקר דובר רוסית, שהובא במיוחד מתחנה אחרת ולא הכיר את פרטי הרצח. בנוסף, לאחר הרצח כיבס זדורוב בעצמו את חולצתו, למרות שבדרך כלל אבא של אשתו כיבס עבורו, ועל אף שהוא רצף ונעליו היו מרופטות ומוכתמות, דווקא סוליותיהן היו נקיות בצורה שמעוררת חשד שטופלו בחומר ניקוי. כאמור, טביעות נעל שנמצאו על מכנסיה של המנוחה, היו של נעל מהסוג שזדורוב נעל. May 11, 2021 · רומן זדורוב (צילום: בדצמבר 2015 דחה הרכב של שלושה שופטי בית המשפט העליון את ערעורו השני של זדורוב, בדעת רוב של כבוד השופטים יצחק עמית וצבי זילברטל, אל מול דעת המיעוט של כבוד השופט יורם דנציגר. ביולי 2016, דחתה כב' נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, את בקשת זדורוב לדיון נוסף. יש להבחין בענייננו בין העניין הציבורי לבין דרישות הדין. לדבריו, הוא הבחין במנוחה עולה במדרגות לכיוון שירותי הבנות, ומאחר שקיללה אותו הלך בעקבותיה. חוות הדעת השנייה מטעם ההגנה הוגשה על ידי ויליאם בודזיאק, מומחה אמריקאי נודע לעקבות נעליים ששירת בעבר ב. בהמשך, תיאר, שלף את הסכין היפנית שהיתה בחגורתו והתנפל עליה כשהיא ליד תא השירותים. לא רק שהחקירה לא העלתה ממצאים התומכים במעורבותה של אק ברצח, אלא שחלק מפרטי הגרסה שמסר אח, לכאורה מפיה של חברתו לשעבר, אף נסתר בממצאים אובייקטיביים ולא תאם את פרטי הזירה והראיות שנאספו בזמן אמת. חבריו לאגף 11 בכלא שאטה מספרים בשיחה עם mako כי עבר עליו ערב קשה במיוחד מבדיקת המחשב והטלפון הנייד של אח נמצא כי מאז הפרידה יחסו כלפיה היה אובססיבי.

יונתן זינדל, פלאש 90) שופט העליון הפורש חנן מלצר נעתר היום (שלישי) לבקשתו של רומן זדורוב והורה לערוך משפט חוזר למי שהורשע ברצח תאיר ראדה. זדורוב הוביל את החוקר תוך שהוא מגלה פרטים אודות זירת הרצח, שמי שאינו הרוצח לא יכול היה לדעת אותם (פרטי חקירה מוכמנים. הבקשה למשפט החוזר התבססה על מידע חדש לכאורה אותו הציג עורך דינו של זדורוב, עוד ירום הלוי. כאמור, טביעות נעל שנמצאו על מכנסיה של המנוחה, היו של נעל מהסוג שזדורוב נעל. אין שום ראיה שהחברות של המנוחה, שנחשבה לילדה פופולרית ואהודה, היו מסוכסכות איתה.

מפגינים בתל אביב למען שחרור רומן זדורוב | מגפון ניוז ...
מפגינים בתל אביב למען שחרור רומן זדורוב | מגפון ניוז ... from megafon-news.co.il
אשתו של זדורוב סיפרה למשטרה שבערב אחרי הרצח אמר לה בעלה שילדה נפלה בשירותים באסלה. עדות נהג כי הסיע ביום הרצח שלושה נערים, שאחד מהם מלמל מה עשיתי. לצד הראיות שהצטברו בעניינו של זדורוב, נשללו כיווני חקירה מקבילים: לאחר ההודאה, שחזר זדורוב את הרצח בביהס. הוא הודה ברצח במהלך החקירה שלו, שצולמה והוקלטה כולה, לרבות שיחותיו בתא המעצר. הבקשה למשפט החוזר התבססה על מידע חדש לכאורה אותו הציג עורך דינו של זדורוב, עוד ירום הלוי. May 11, 2021 · רומן זדורוב בבית המשפט העליון, בנובמבר צילום: See full list on gov.il

אולם, מאחר שמדובר בשירותים שהיו בשימוש יום יומי של תלמידים, מובן שהיו ממצאים של אנשים אחרים בזירה, כולל טביעות נעליים. לא היה ניתן לשייכן באופן מובהק, אך בית המשפט נטה לראותן כשייכות למי מהמחלצים הרבים שהסתובבו.

מדובר בעדות שנחקרה על ידי משטרת ישראל כבר בשנת 2012, ונמצא כי אין בה כדי לשנות מתמונת הראיות המעלה בבירור כי זדורוב הוא הרוצח. יונתן זינדל, פלאש 90) שופט העליון הפורש חנן מלצר נעתר היום (שלישי) לבקשתו של רומן זדורוב והורה לערוך משפט חוזר למי שהורשע ברצח תאיר ראדה. בחקירתו ביום למחרת טען זדורוב שאיבד את זכרונו, אך בסופו של דבר סיפר לחוקרים על מהלך הרצח. עדות חברות של המנוחה כי היא הוטרדה טלפונית על ידי אלמוני נשללה בבדיקת נתוני תקשורת. לדבריו, הוא הבחין במנוחה עולה במדרגות לכיוון שירותי הבנות, ומאחר שקיללה אותו הלך בעקבותיה. לפני שיצא לשחזור, ביקש להודיע לסנגורו שהוא הודה בלב שלם. כאמור, טביעות נעל שנמצאו על מכנסיה של המנוחה, היו של נעל מהסוג שזדורוב נעל. נטען כי בזירה נמצאו ממצאים שקושרים חשודים אחרים לביצוע המעשה. הוא הודה בפני המדובב בביצוע הרצח, והדגים לו כיצד רצח את המנוחה. בית המשפט המחוזי הסכים עם טענה זו. בנוסף, שמועות בדבר פעילות של כת השטן בבית הספר נבדקו והופרכו. לא רק שהחקירה לא העלתה ממצאים התומכים במעורבותה של אק ברצח, אלא שחלק מפרטי הגרסה שמסר אח, לכאורה מפיה של חברתו לשעבר, אף נסתר בממצאים אובייקטיביים ולא תאם את פרטי הזירה והראיות שנאספו בזמן אמת. ביולי 2016, דחתה כב' נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, את בקשת זדורוב לדיון נוסף.

Posting Komentar

0 Komentar